LIdmaatschap

WAAROM LID WORDEN
Lid zijn van de Heemkundevereniging Roerstreek geeft u de mogelijkheid om onderwerpen die u interesseren te kunnen uitdiepen met mensen die dezelfde interesse hebben. Als u zich inschrijft als lid dan kunt u zelf kiezen welk soort lid u wilt worden.

Als passief lid ontvangt u informatie via De Klepper en het Jaarboek Roerstreek, kunt u het museum bezoeken of deelnemen aan lezingen, excursies, fietstochten en wandelingen en boeken lenen uit de bibliotheek.
Als actief lid kunt u zich aansluiten bij een van de werkgroepen en als u vindt dat een bepaald onderwerp onvoldoende aandacht krijgt in onze vereniging, kunt u eventueel een nieuwe werkgroep starten.
Als vrijwilliger bent u onder meer de gastvrouw/gastheer voor bezoekers, maar bijvoorbeeld ook degene die de telefoon beantwoordt. Het museum wordt beheerd en opengesteld door vrijwilligers.

KOSTEN
De contributie voor het jaar 2024 bedraagt € 32,50. Dit bedrag kunt u overboeken op NL96 RABO 0138102562 t.n.v. Heemkundevereniging Roerstreek. Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. De HVR prefereert betaling middels een incassomachtiging. Er worden geen acceptgiro's verstuurd.

AANMELDEN ALS LID
U kunt zich aanmelden als lid middels het inschrijfformulier. U bent van harte welkom!

Lid worden? Klik op de button om je per e-mail in te schrijven. Vermeld je naam, volledige adres en telefoonnummer.